Неділя, 20.08.2017, 04:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | класному керівнику | Реєстрація | Вхід
Установите
Меню сайту
годиник
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Міні-чат
200
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    ...

     

    відкритий виховний захід у 5 класі "Роде наш красний"

    проводила класний керівник Годлевська І.Б.

     

    Обов'язки класного керівника

     у роботі з батьками

    До них належать:

    • вивчення умов виховання в сім'ї;

    • індивідуальна й групова робота з батьками;

    • проведення тематичних батьківських зборів (1 раз на чверть);

    • залучення батьків до ремонту шкільних приміщень;

    • залучення батьків до організації цікавої, насиченої позанавчальної діяльності;

    • вплив на спілкування батьків з дітьми;

    • захист інтересів і прав дитини в громадських організаціях і держав­них судових органах.

     

    Правила спілкування із сім'ями учнів

     

    • Класний керівнику спілкуванні з кожною сім'єю повинен бути щи­рий і уважний.

    • Спілкування з батьками учня має бути не на шкоду, а на благо дитині.

    • Вивчення сімей учнів повинне бути тактовним і об'єктивним.

    • Вивчення сімей учнів передбачає подальшу освіту батьків і корекційну роботу.

     

    Напрями співпраці класного керівника з батьками

     

    Класний керівник співпрацює з батьками за такими основними на­прямами:

    1. Психолого-педагогічна освіта батьків; її можна організувати за до­помогою різних форм роботи з сім'єю (індивідуальних та тематичних консультацій, батьківських зборів, тренінгів, конференцій),

    2. Залучення батьків у навчально-виховний процес:

    • дні творчості дітей та їхніх батьків;

    • відкриті уроки та позакласні заходи,

    3. Допомога в організації та проведенні позакласних справ та зміц­ненні матеріально-технічної бази школи:

    • шефська допомога;

    •  участь сімей учнів у керуванні навчально-виховним процесом у школі;

    • участь батьків класу в роботі Ради школи;

    • участь батьків класу в роботі батьківського колективу.

     

    Способи вирішення конфлікту класного керівника з батьками:

    Серед них виділяють такі:

    • зведення незначних, несуттєвих проблем взаємин до жарту;

    • компроміс (дії на основі взаємних поступок);

    • перенесення уваги на інші, більш приємні, значні, важливі об'єкти відносин (для того щоб повернутися до невирішених проблем на хвилі доброзичливості ,спокою, педагогічного такту);

    • спокійний і діловий аналіз ситуації, що склалася;

    • висловлення (підкреслене) довіри, турботи, симпатії, любові до ди­тини і батьків;

    • тимчасова відмова від своєї вимоги;

    • залучення інших осіб (директора школи, заступника з виховної роботи, учителів-предметників, членів інших сімей) як «третейських суддів»;

    • обговорення гострих проблем і питань в інших обставинах (в інший час, на іншій території, в нових незвичних формах): у бібліотеці, у сквері, вдома за чашкою чаю;

    • прояв авансованої довіри, поваги, надії, віри (для батьків із неблагополучних родин);

    • конструктивний діалог (привернення батьків на свій бік переконли­вими доказами, фактами);

    • уміння поставити себе на місце протилежної сторони, оцінити все «її очима і розумом» та обрати на підставі цього правильне рішення й вибудувати логіку дій;

    • використання методу «паралельної дії» А. С. Макаренко — вміле наведення прикладів із літератури, історії, життя, щоб батьки за аналогі­єю обрали правильну позицію;

    • особистий приклад педагога в умінні використовувати всі переліче­ні способи виходу з конфлікту з метою раціональної організації розвитку дитини і класного колективу.

     

    Методи вивчення сім’ї учня:

    -         спостереження;

    -         бесіда;

    -         інтерв’ю;

    -         анкетування;

    -         твори;

    -         метод узагальнення незалежних характеристик;

    -         щоденник спостережень

    Copyright MyCorp © 2017